ලෙකෝ

ලංකා විදුලි (පුද්ගලික) සමාගම



අපි කරන්නේ මොනවාද

LECO යනු සිය බලයලත් ප්‍රදේශය තුළ සිටින ගනුදෙනුකරුවන්ට විදුලිය “බෙදා හැරීම සහ සැපයීම” සඳහා ශ්‍රී ලංකාවේ විදුලි බෙදාහැරීමේ බලපත්‍රලාභීන් (EL / D / 16-004) පස් දෙනෙකුගෙන් එක් අයෙකි. රටේ බටහිර වෙරළ තීරයේ පාරිභෝගිකයන්  585,000 කට වැඩි පිරිසකට මධ්‍යම හා අඩු වෝල්ටීයතාවයකින් යුත් විදුලිය සපයන විදුලි බෙදාහැරීමේ ජාලයක් අප සතුව ක්‍රියාත්මකව පවතී.

 

 

අපගේ ප්‍රධාන කාර්යයන් වන්නේ


පාරිභෝගිකයින්ට විදුලි සැපයුම් සැපයීමයි

LECO සැමවිටම කැපවී සිටින්නේ අපගේ ගනුදෙනුකරුවන්ට ඔවුන්ගේ ඉල්ලුමට අනුව එකලා සැපයුමේ සිට තොග සැපයුම් සඳහා මධ්‍යම හා අඩු වෝල්ටීයතා මට්ටමින් ආරක්ෂිත හා කරදරයකින් තොරව දවස පුරාම විදුලිය සැපයීම සඳහා ය.

 

ආරක්ෂිත සහ විශ්වසනීය විදුලි බෙදාහැරීමේ ජාලය සංවර්ධනය කිරීම, ක්‍රියාත්මක කිරීම සහ පවත්වාගෙන යාම

සෑම විටම පාරිභෝගිකයින්ට විශ්වාසදායක සහ ආරක්ෂිත විදුලි සැපයුමක් සැපයීමට LECO කැපවී සිටී. අපගේ ජාලය තුළ ආරක්ෂාව, විශ්වසනීයත්වය, පාරිභෝගික ඉල්ලුම සහ පද්ධති පාඩු අවම කිරීම සඳහා එලදායී ලෙස ක්‍රියාත්මක වන පද්ධති සංවර්ධන ක්‍රියාකාරකම් අපි අඛණ්ඩව සිදු කරන්නෙමු. අපගේ බෙදාහැරීමේ ජාලය ක්‍රියාත්මක කිරීමේදී හා නඩත්තු කිරීමේදී ශ්‍රී ලංකාවේ මහජන උපයෝගිතා කොමිෂන් සභාවේ අවශ්‍යතාවයන්ට අනුකූලව ජාත්‍යන්තරව පිළිගත් ආරක්ෂාව සහ තත්ත්ව රෙගුලාසි අපි දැඩි ලෙස පිළිපදින්නෙමු.

 

පාරිභෝගික සේවා බිඳවැටීම්, පැමිණිලි සහ ඉල්ලීම් වලට යොමු වීම

පාරිභෝගික තෘප්තිය වීම අපගේ ප්‍රමුඛතාවය වන අතර, විදුලි බෙදාහැරීමේ පද්ධතියට අදාළ සියලු වර්ගවල පාරිභෝගික ගැටළු (තාක්ෂණික, නෛතික, පරිපාලන, ආදිය) සඳහා සහාය වීමට LECO කාර්ය මණ්ඩලය සැමවිටම කැපවී සිටී.ගනුදෙනුකරුවන්ට ඕනෑම වේලාවක දුරකථන, ෆැක්ස්, විද්‍යුත් තැපැල්, ලිපි හෝ පැමිණ හමුවීම හරහා LECO කළමණාකාරිත්වය හෝ අදාලකාර්ය මණ්ඩලය හා සම්බන්ධවිය හැක.ඕනෑම ලියාපදිංචි පාරිභෝගිකයෙකු සඳහා MYLECO ජංගම යෙදුම ද තිබේ එය බිඳවැටීම් පැමිණිලි, විදුලි බිල් ආශ්‍රිත තොරතුරු සහ ගෙවීම් ඉතිහාසය වැනි ඕනෑම පරීක්ෂණයකට මැදිහත් වීමට ඉතා එලදායී ක්‍රමයක් ලෙස අප විසින් සොයාගෙන ඇත.


මිනිත්තු 30 ක කාලයක් තුළ සියලුම සේවා බිඳවැටීම් වලට සහභාගී වීමට LECO කාර්ය මණ්ඩලය වෙහෙස මහන්සි වේ. 24/7 පදනම මත පාරිභෝගික සේවා බිඳවැටීම් සහ විදුලි බෙදාහැරීමේ පද්ධතියේ දෝෂයන් පිළිබඳව අවධානය යොමු කිරීම සඳහා පාරිභෝගික සේවා මධ්‍යස්ථානවල කැපවූ කණ්ඩායමක් සිටී. විදුලිය ඇනහිටීම් (බිඳවැටීමේ) කාලය අවම කිරීම සඳහා මෙම ක්‍රියාවලිය හොඳින් නිරීක්ෂණය කෙරේ. පාරිභෝගික සේවා ප්‍රමිතීන් තව දුරටත් වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා අපි අති නවීන (ඉතා දියුණු) තාක්‍ෂණයන් සහ Breakdown App (බිඳවැටීමේ යෙදුම) සහ Breakdown Vehicle Tracking App (බිදවැටීම් වාහන සොයාගැනීමේ යෙදුම) වැනි මුල පිරීම් භාවිතා කරමු.


ආදායම් එකතු කිරීම

LECO සෑම මසකම පාරිභෝගිකයින්ට විදුලි බිල් නිකුත් කරයි. ගනුදෙනුකරුවන්ට විවිධ බිල්පත් ගෙවීමේ විකල්පයන් සහ යාන්ත්‍රණ ඔවුන්ගේ පහසුව පරිදි ලබා දී ඇත.

බෙදා හැරීමේ බලශක්ති පාඩු අවම කිරීම

පසුගිය වසර පහ තුළ අපගේ බෙදාහැරීමේ පද්ධතියේ බලශක්ති හානිය 4.5% ට වඩා අඩු මට්ටමක පවත්වා ගනිමින් බෙදාහැරීමේ පද්ධතියේ බලශක්ති හානිය අවම කිරීම සඳහා LECO සෑම විටම විශාල අවධානයක් යොමු කරයි. බෙදා හැරීමේ පද්ධතියේ බලශක්ති හානිය අවම කිරීම රටේ විදුලිබල උත්පාදනය සඳහා සැලකිය යුතු මූල්‍ය ඉතිරියක් කිරීමට ඉවහල් වන බව අපි හොඳින් දනිමු. පරිසරයට හානි නොවන විදුලි උත්පාදනය හේතුවෙන් විමෝචනය අවම කිරීමට ද එය උපකාරී වේ.

පුනර්ජනනීය බලශක්ති ප්‍රවේශය සඳහා ප්‍රවර්ධනය

පුනර්ජනනීය බලශක්ති ප්‍රභවයන් එකතු කිරීම දේශගුණික විපර්යාස සහ අඩු කාබන් අනාගතයක් සඳහා වන ගෝලීය සටනට සැලකිය යුතු බලපෑමක් ඇති කළ හැකි බව LECO විශ්වාස කරයි. එබැවින්, ස්ථාපිත පුනර්ජනනීය බලශක්ති ප්‍රභවයන් සමඟ සමෘද්ධිමත් වීමට අපි සැමවිටම අපගේ පාරිභෝගිකයින් දිරිමත් කරමු.




Follow us

 

Contact us

  • Lanka Electricity Company (Pvt) Ltd
  • No. 411, Galle Road,
  • Colombo 03, Sri Lanka.
  • +094 011 2371 600
  • +094 011 2371 671
  • general@leco.lk